BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, April 23, 2011

Weekend

 I'M HOME 




H E L L O (!)

Dah lama tak update blog en. Kesian kau blog.
Sekarang ni not in mood lah utk blog.


Sekarang ni agak busy sikit kerana sedang membuat kerja tak berfaedah. kau ado ?
Today agak busy sikit . Pagi tadi bangun dalam pukul 9 . Texting and onl facebook kejap. 
Then mandi - breakfast - terus ke Tuition Kasturi 

Penat nye gelak bersama anis and asyikin . 
Penatnye tempat tuition jauh sangat iaitu 
di Pusat Tuisyen Kasturi , Central Market .
Pukul 5.45 baru habis kelas nak dekat pukul 7 baru sampai rumah.

Sampai je rumah , masuk bilik dulu. 
Fuh , bersepahnye bilik macam dah lama pulak aku tinggalkan bilik tu.
Aku ignore dulu malas nak kemas. Aku layan fb smp pkl 10 lebih mcm tu.
Then di sebabkan penat aku pun masuk bilik TIDUR .


Pukul 12 aku bangun balik. Ouhshit . 
Tidur aku tak pernah cukup. That's y aku selalu tidur dalam kelas.
Nak nak lagi kelas hambar : bm , sc , math , add math  memang sakan tidur
Biasanye aku tidur 20 minit pun dah cukup untuk bertahan HAHA
Jam menunjukkan pukul 2 pagi.


Then , aku main games mengikut urutan yang betul .
Texas Holdem Poker 
Baking Life
Farmville
Fashion world
Mall world
Cityville
Shushi  King


banyaknye game aku main. homework cikgu kasi tak buat . Sabo jolah.
Eh nak kelua lah , kbai nanti aku update lagi .



ENJOY YOUR NIGHT CHICKS :)

0 comments: