BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 25, 2011

Home alone



Hye :) 
Semalam : bangun , mandi , online , tuition . Itu adalah aktiviti hujung minggu aku . 
Sampai sahaja rumah umai , nana and wan ada kat rumah 
Mereka ajak keluar , aku on je. 
Then kitorang menaiki kereta menuju Petronas isi minyak smp penuh 
Lepastu pergi Giant then pergi sentul masuk Duke dengan hajat nak naik Bukit Antarabangsa
Tapi mengikut cuaca yang hujan lebat kitorang tak jadi then pusing Ukay Perdana then balik zzz


Hye :)
Harini hari Isnin . Fuh layan je perhimpunan hambar tadi. Then kene marah sbb bising okay redho 
Hajat di hati nak ponteng pergi library tapi mmg cikgu suruh masuk library, aku tidur. 
Then rehat aku tibai milo ais sahaja. Lps rht relief tapi naik library jugak sbb nak tidur.
Tidur kat library lagi best sebab ada air cond , kau ado ? 
Turun bawah sambung tidur then pergi kantin mase bi.
Present qwertyuiop , fuh tak seberapa nak faham. Maaf , saya lembap.
Lepas tu belaja math faham la sikit
Seterusnye lepak bilik guru bersembang ngan tr yay smp pkl 3
Then balik tumpang tr lagi yay lagi , thank you <3

Petang tadi jogging dengan azreen smp maghrib, tu dia dah lama aku tak berjoging ni .
Balas dendam habis habisan . 

Okay malam ni aku berhasrat nak belaja and siapkan homework .
Aku ada semangat baru , kau ado ? kbai 



0 comments: