BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, December 28, 2010

berjalang garik

okay hari khamis lepas sepupu aku dtg rumah. so hari jumaat tu mcm bosan je,so dlm pukul 3 tu aku ajak lah sepupu aku  (balqis,umai,bobby,eby) kelua. mula mula tu abg aku anta smp wangsa walk. semua tanak g ww, nak g klcc. lepastu naik la taxi yg dibelanje oleh aku menuju ke lrt wangsa maju. lepastu g klcc. smp sane dah masuk kedai miss whatever , tiba2 balqis ckp die nak turun. aku tk bglah sbb risau die perempuan lembut. lepas die turun escelator , kitorang mengekori die tanpa dia sedar sbb nak tgk die jumpe sape. cak , rupenye nazrin(spupu) n ezwan. cak kekasih lama memetik bunga, wah. lepastu dgn menggunakan kaki kami berjalan ke pavi..pusing2 n bgambar..tak tahu nak beli ape.lepastu dgn berjalan kaki lagi kami semua g sg wang. mengah gila kot. lepastu beli  brg2..then patah balik ke klcc. aku n bobby g tunggu kak ti kt padi house. yg laen sume g amek kereta. lepastu semua g dataran merdeka. amek 2 buah kereta lagi. then , kitorang g i city kat shah alam dgn perut yg lapar. lepastu disebabkan aycik yg bawak kereta lembap, kereta die n kereta yg aku naik dah sesat.grrrrrrrrr. geramnye aku, sbb aku yg bayar tol tu. grrrrrr. then tetibe kereta aycik naik temperature.badan aku pun naik temperature gakla.ahhhh. lepastu dah smp i city pusing pusing kejap dah nak balik. BOSAN. mcm  bangang je g sbb bazir kan duit bayar tol n tiket. then pkl 2 kot balik sg buloh. tidur rmh kak ti.then, malam seterusnye g umah kak ja kat ou.lepas makan aku n umai ikut kakti balik. rupenye die kerja mlm tu , then hantar lah die kerja kat kl. lepastu yg tinggal(aku,umai,abg isk,3d) g ampang makan sate dgn kak ain(sepupu abg isk) lepas anta die balik kitorang g bukit permata (ala bukit yg boleh tgk semua kl tu). byk gila rempit mengawan. so kitorang g dataran merdeka , kejap je main kejar(terasa diri ni bdk kecik) ngan danial, danish n darwish dah tido.lepastu kitorang balik ke sg buloh. tgk jam pkl 3.balik tu aku tibai roti nan. then, abg isk pasang cerita transperter. kelaka la gak. dah abes tu , aku tgk jam dah pukul 5 pagi. aku pun masuk tidur. ke esokan pagi bgn pkl 11. siap siap nak g kemensah, last2 semua boleh tertidur balik smp pkl 2. hahaha. smp sana pkl 3 kot. aku tak mandi pun sbb air keruh. dah pkl 6 mcm tu kitorang balik. bile dpt line je truttt truttt truuttt msg masuk. cak mak aku msg nak amik aku kat shell sbb nak g beli brg skola. sentap sbb time tu gak nak beli.kitorang pun g jj setiawangsa. mewah la gak jj tu. smp kat rmh pkl 9.30.balik rumah tgk bolaaa...lepastu ape lagi zzzzzzzzzz......
*karangan bahagian satu

0 comments: