BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 6, 2010

BERJALANG jalang


okay harini aku keluar berjalan bersama sama my mum and her friends. pukul 9.30 keluar rumah and pergi SHAH ALAM . sampai la satu shopping complex nie nama ape tah. kitorang pun masuk la. gila bosan laa sbb kebanyakannye jual blouse. grr . aku pun pergi kedai yg jual cd tu aku tgk cerita JANGAN PANDANG BELAKANG CONGKAK smp habis diorang membeli barang diorang. last last tgk bukannye beli byk mana pun ==' .


lepas tu , kitorang pegi sacc . not bad laa . ade lah sikit kedai berjenama kat situ. tapi tak tahu nak beli ape . bengap tak ? aku masuk WATSONS sbb dah bosan tunggu mak cik mak cik g gulatis. aku beli brg sikit.



* sacc 



* ice room

then kitorang pergi ICE ROOM . tengok dari luar mmg menarik. masuk je dalam lagi menarik --' aku order ICE CREAM DURIAN and mee ape tah , boleh tahan la . * sbb time tu mmg tgh lapar. dah mkn semua aku naik atas (tingkat dua) MAEN PLAYGROUND. wah dah lama tak main doe. dah la takde org sgt , aku pun ambil kesempatan bermain playground tanpa ragu ragu. syurga terus. masa nak turun ke tingkat satu semula baru aku perasan ada cctv. aku pun SENYUM JELAH KAT CCTV. malu nyer.













































wahai pembaca sekalian ,
selepas itu kitorang pergi giant paling besar di mana entah HAHA sampai je cari surau. lepas tu pergi main kat kedai jungle jungle . aku try la main game kereta. lepas tu jalan jalan and jumpa kak ja dengan membe dia. lepastu balik.


AND , GUESS WHAT ?



dari shah alam smp gombak okay je mak aku bawak kereta. sampai dekat greenwood yang simpang empat dekat kedai RM2 tetibe kereta STUCK. OMG. tetibe buad hal. mak aku dgn kelam kabut nye tanye nak buat apa. tanpa ragu ragu enjin kereta v6 mampos di situ, yay. gembiranya aku sbb time tu aku tgh MELAYAN TIDO. grr. lepastu call lah ayah aku , ayah aku suruh aku buad ape tah. aku pun dgn bangganya dan bajet teror  keluar dari kereta , terkial kial bukak but depan. dah la time tu hujan, grr. org lain pulak sebok main hon hon. jalan jelah , tak penah tgk aku ke? dahla XDE SPE NAK TLG. biadap gila mereka. aku pun terkial kial cari . and aku tak tahu nak buad ape so aku pun amek camera and amek gamba muka gembira sbb kereta rosak. aku duduk jela kat dlm kereta nanti org kata aku pengkid pulak sdgkan AKU GADIS MELAYU TERAKHIR. aku pun diam jelah, tggu mekanik and ayah aku datang. tak lama pun tunggu. ade lah dalam sejam.= =' uhh lepastu kitorang balik naik kereta ayh aku. 
tadi aimi sayuti tanye kat chat fb : kenapa kereta kaw tadi ? excident ke ? muahaha, malu nye menjual muka kat jalan.

0 comments: