BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 29, 2011

PANAS BERAPI



yooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo !
harini memang budak 4 Aset naik darah , oh mannnnnn
mana taknye disuruhnya kami pindah ke kelas tingkat atas sekali 
dah la kitorang dah cat dah hias bebagai no way nak suruh kelua 
ingat senang ke nak buat semua bende ni , ish mmg sumpah shit (!)
nak cabut semua balik. aku cabut langsir tadi rasa mcm nak nangis je
tapi demi menjaga record aku tak nangis lagi tahun ni so tak jadi nangis haha
esok aku ingat nak bawak tikar duduk kat atas tikar je , tak yah susah nak angkat meja bebagai
biaa cikgu angkat sendiri , gedik nak tuka
semua nak ikut kepala dia je , mana bolehhhhhhh 
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (!)
mood : geram hanjeng 

______________________________________________________________________________

dah alang alang tu teruskanlah update pasal harini haha
harini memang hari mengah sebab lepas balik skola aku lepak cafe depan skola ngan abg and kakak aku
yay , dah lama tak berborak dengan diorang 
lepas tu je ,terus pergi central market naik lrt (driver tak guna )
nak daftar tuition kasturi , ouh man jadual dia sabtu ahad 
redho je lah jawapan dia kann

then balik rumah dalam pukul 7 aku terus mandi lalu tidur
pukul 10 cousin aku dtg and kitorang lepak la kat greenwood
than baru sampai rumah , kejap lagi nak mandi lepastu gosok baju than tidurrrrrrr 
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz , kbai

0 comments: