BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 22, 2011

RABU








habis je sekolah pukul 1.10 terus berlari - lari keluar kelas sampai hasmira mengah . *permulaan mengejek. harini aku , mun , azreen and hasmira pergi menjalang selepas sekolah. kitorang g wwm.so, kitorang naik lrt smp sri rampai, then jalan kaki. takdelah jauh takdelah dekat.sampai sana , g beli tiket dulu, lepastu g MAKAN. wayang start pkl 3.30, so kitorang berpecah. aku ngan has pegi pusing pusing sbb otak tgh pusing. dah pkl 3.30 tp azreen n mun tak naik lagi, dah la tiket ngn diorang, lambat pulak tu, tak gunaaaa. sepuluh minit kemudian , muncullah mereka.kitorang tgk cerita khurafat. boleh tahan la , byk part mengejut. mun lah ketua menjerit , hantu belum kelua dah jerit, apelah. azreen pulak , takut smp nak nanges-nanges. so, dia peluk la hasmira. rupa - rupanya (ada rupa ke?) hasmira pun takut jugak. haaaa , ape lagi aku pun sergah lah die, haaaa. dia mengamuk manja sbb takut. haaa , korang terkena lagi dengan aku , yay. part paling best time excident tuh, pergh dalam hutan die g angkat mayat mmg cari pasal lah. lepas hbs wayang tu dalam pkl 5 , kitorang g beli rotiboy n kasut mun. lepastu balik naik taxi. kitorang bersembang kelaka la jugak smp driver tu pun join gelak sama.haha. lepastu balik, aku and azreen sambung bermain badminton kat padang melewar sambil makan ice - cream. haaaaa :) sekian XD

* ni time accident masuk dlm gaung


0 comments: